środa, 7 marca 2012

Abnormal Citizens - A Holocaust In Your Dread



Abnormal Citizens - A Holocaust In Your Dread


Label: 1993 first few copy not on label (Abnormal Citizens Self-released), since 1994 Enigmatic Tapes.
Format: Cassette
Country: Poland, Gdańsk
Released: 1993
Genre: Rock
Style:Hardcore, Punk, Grindcore

Tracklist:
A1
Cicha Egzystencja

A2
Nowa Zależność

A3
Materialista

A4
Presja Ogółu

A5
Porządek

A6
Prohibicja Narkotyków

A7
Człowiek Sukcesu

A8
Kogo Się Boisz

A9
Krótka Piosenka

A10
Kwas

B1
Niemy Krzyk

B2
Nacjonaliści

B3
Orginał

B4
System
B5
Rewolucja

B6
Truskawki

B7
Kawałek Instrumentalny

B8
MTV






B9
Konflikt
B10
Live *

Credits:
Bass – Stivi
Drums – Balon
Guitar – Miłosz
Vocals – Franek

Notes:
  Recorded: Studio 7 Gdańsk-Zaspa.
* Recorded live @ Technikum Budowy Okrętów, Gdańsk 1994.

Abnormal Citizens - A Holocaust In Your Head - http://www.mediafire.com/?kh6ph52u6e0rk32

Format: mp3, 320 kbps, stereo.

Zapraszam do subskrybowania mojego kanału na youtube: https://www.youtube.com/user/michalflondra

Facebook:










13 komentarzy:

  1. Fajna kasetka. Pewnie przy zgrywaniu się namęczyłeś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj def1125,

    czy chcesz abym usunął z sieci łącza? Nie ma problemu mogę zripować swoją kasetę. AC posiadałem już wcześniej na dysku ściągnięte z Soulseek'a nie wiedząc że pochodzi z twojego blogu, a więc się nie namęczyłem ;). Od razu uprzedzam, że mam jeszcze na dysku kilka pozycji trójmiejskich kapel, których nie posiadam na oryginalnym nośniku, a które zdobyłem w sieci m.in. przez SS, Chomika, DC i inne programy. Jeżeli okaże się, że pochodzą od Ciebie daj po prostu znać jeśli nie życzysz sobie abym je wstawiał.

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.
    Z moich ripów i linków może korzystać każdy. Też mam pozycje, które pozyskałem z sieci i nie wiem do kogo należały a jeżeli wiem (bo otworzyłem folder np. Tag Scannerem) to informuję o tym w poście. Powodzenia w prowadzeniu bloga i przestań być anonimowy (adresik by się przydał bo to czyni Cię wiarygodnym). Pozdrowienia z centralnej dzielnicy kraju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, może się orientujesz, bo w składzie z kasety na basie był Stivi, a gdzieś przeczytałem że w składzie na basie grał Lażej, czy to ta sama osoba?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie, mam kasetę V/A-Trójmiasto Tu I Teraz. Jeśli Cię interesuje zawartość, chyba że posiadasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o takiej kasecie. Kto ją wydał i jakie kapele tam się znajdują?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mag Productions (Mag 0001)
    Kapele: Noise Grass; Perelandra; Libertad; Propaganja Terrorista; Handicap; Ludzie.
    Opis na okładce: ...kompilacja ta powstała na skutek porozumienia zamieszczonych tu zespołów i nie jest w nią zamieszana żadna firma fonograficzna. Fszystkie zespoły są debiutantami...
    Zrobie fotki albo skany i prześle Ci na meila. Mp3 nie mam, ale pogadam z kumplem który się tym zajmuje to może mi przerobi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chciałbyś aby to się znalazło na tym blogu podsyłaj.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja pierdykam ! kto to jescze pamieta !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. flondor - nie warto zamieścić jakichś streamów? jak chcesz mogę podpytać o dobry serwis hostujący. Siakoś się odzwyczaiłem od ściągania plików ;)

    grzgrz

    OdpowiedzUsuń
  11. Grichu - widzę, żeś nie czytał wiadomości, którą zamieściłem na fejsie na profilu hcpunk3m, że dla takich leni jak ty ;) będę wrzucał materiał streamo na YT. Subskrybuj sobie;

    http://www.youtube.com/user/michalflondra

    OdpowiedzUsuń